Už dnes večer nás čeká první díl druhé řady show Ano, šéfe. My se s ním podíváme do restaurace Vltavanka na Slapech.

Co nás tam čeká?

Objevíme se v centru Županovic, vesnici na břehu slapské přehrady. Tam se nachází rekreační středisko Vltavanka. V něm dva provozovatelé: bývalý barman Oldřich Podehradský a dobrodruh Luboš "Bubák" Medřický. Bubák se 12 let staral na Sardinii o potápěčskou základnu a teď chce vybudovat kvalitní podnik na Slapech.

Místní ale do hospody nechodí a letošní sezóna byla katastrofální. Pomůže jim Zdeněk Pohlreich zvednout úroveň i tržby?

1 komentářů

  1. Anonymní // 7. července 2010 v 11:44  

    Ahoj, byl jsem v ty restauraci ted s rodinou o prodlouženém víkendu a už se to nejmenuje U Lojzíka ale Restaurace Vlatavanka. Už se tam nikdy nevrátim a nikomu nedoporučuju. Po objednani jídla a piti jsem čísnici požadal aby nam ohřála jídlo ve sklenicce kterou jsme měli sebou pro díte. Ješte jsem ji řikal tak zhruba na minutu. Po 5 minutach se vratila s tim že sklenička v mikrovlnce vytekla a tudiž se neda použit. Jidlo bylo nepoužitelny a nabídla nám polívku. Tu donesli za dalších pet minut. Nakrmili jsme dite a čekali na naše jidlo....po pulhodine jsem se dotazal jak to vypada s jidlem? Za 5 min přišel číšnik u kterýho jsme jídlo objednali a zeptal se co jsme to vlastne měli? Hrůza...zaplatil jsem piti a polívku a odešli jsme....Jsem si myslel že tohle se už u nám nestáva ale přeci jenom se najde hospoda kde Vás neobslouži a ani se neomluvi....Restauraci Vltavanka v Županovicích se zdaleka vyhnete, nic prijemneho tam nenajdete!